minatankarochlitetill.blogg.se

En blogg om mig, familjelivet, inredning, hemmet, mina tankar och så lite till.

Dagarna går

Publicerad 2015-08-04 00:37:07 i Allmänt, Hemmet,

Dagarna dom går så snabbt. Jag är inne på min sista semester vecka. Känns så där nen jag vet att när söndagen kommer är jag inställd på att gå till jobbet. 

Hela helgen och dagen har bestått av måla. Nu börjar man se och känna att vi börjar komma någon vart. 
Det är när det blir sån skillnad och då det blir ett bra resultat som det är värt allt slit, värk och konstiga ställningar. 

Här ser man skillnaden.

I söndags åkte jag och grannen på loppis i skutskär. Jag kom hem med tre kuddar till soffan och en liten gullig mjölkkruka.


Nu ska jag sova! Det är ju en morgondag också 😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela