minatankarochlitetill.blogg.se

En blogg om mig, familjelivet, inredning, hemmet, mina tankar och så lite till.

Dagen bara försvann

Publicerad 2015-08-02 00:09:39 i Allmänt, Familjen, Hemmet,

Dagen har gått så fort idag. Jag började dagen med målning och så såg större delen av övriga dagen ut också. Målat, gått med hunden, lagat mat, tvättat farstukvisten. 
Det har varit en underbar sommardag. Det något speciellt med en lördag och fint väder. Alla grannar är ute och man stannar och pratar, det är liv och rörelse runt omkring och barnen springer från hus till hus. 
Jag bor lite utanför på landet men ändå inte på landet. Vi är en 10-15 hushåll. Vi bor inte vägg i vägg utan det är en liten bit mellan alla hus. Precis så som jag alltid önskar mig. 
Vi bor perfekt enligt mig. Och det bästa av allt är att Elvira har bästisen i huset bredvid och vi är ett gäng hushåll som umgås flitigt och det är underbart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela