minatankarochlitetill.blogg.se

En blogg om mig, familjelivet, inredning, hemmet, mina tankar och så lite till.

Inte många knop

Publicerad 2015-08-05 20:31:34 i Allmänt,

Idag har jag inte gjort så många knop. Det har varit paus från måleriet idag pga dåligt väder. 
Jag och Elvira sov länge idag och åt även en sen frukost. Jag vaknade vid 08 och hörde hur det regnade så då vände jag på mig och somnade faktiskt om. 

Sedan har dagen betått av lite små saker. Skrivit kalas inbjudningar till kalaset Elvira ska ha med sin kompis Siri för att de fyllt år, kört Elvira till bekanta så hon kan rida, varit ut med hunden några gånger. Bara lite sånt här små grejer. 

Jag har haft en underbart lugn dag.
Imorgon är det fin väder igen och då ska det målas som vanligt igen 😃



Här får ni även en bild på gårdsgens livsnjutare i sommarvädret, våra hund som badar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela